Friday, April 2, 2010

april fool pranks.

lame dah rasenye aku tak kena april fool ni..around my friends kat Muo or mane2 dah tak jalan sangat april-april fool ni..tapi april fool aku takleh lupe time aku kat sekolah asrama penuh dulu la..itu paling bangsat la bagi aku..but it was funny after all..hahhahha. sekolah aku dulu ade dua blok asrama putera(ASPURA),satu ATAR(asrama tun abdul razak) and satu lagi ATHO (asrama tun hussien onn)..aku stay kat ATHO..so meh aku cite ape yang senior2 blok aku yang terejal dok plan pedajai kat asrama aku.


Terejal 1.

Time dok asrama dulu, kul 11.30 malam dah kene light off,thats mean kene tido la kan..so ramai la yang dah berlayar dalam mimpi area2 kul 12malam ke atas. tapi ade senior2 yang sengal ni memang tak tido lagi sebab diorang nak jalankan plan diorang. First skali diorang pegi setiap bilik,cari jam loceng masing2 and cepatkan waktu jam upto 3 hours,after that kunci jam loceng tu..Jam loceng ni memang wajib la ade kat tetiap bilik..kalo tak masak la orang lain dah bangun mandi kau nak terhegeh2..leceh siot!

Terejal 2.

Pastu diorang collect semue selipar2 yang ade kat depan bilik masing2 and then susun kat laman tengah blok asrama aku tu sambil buat tulisan ok, " APRIL FOOL"...(kreatif kan?)...

Terejal 3.

Diorang pakai macam hantu pocong,pastu saje2 kaco,mane yang terkejut tu nasib la kan,tapi kalo aku ni,dah tido,memang tak ingat ape la..hahhahah

Terejal 4.

Amik bakul sampah,letak sampah ntah ape2 rupe sumbat kaw2 punye pastu letak atas pintu masuk bilik air,make sure letak atas pintu tu tak jatuh..bile orang bukak,nah kau.,terlungkup atas kepale ok!!


So,ko boleh la bayangkan, jam dah la dicepat awal 3 jam, so bile jam loceng bunyi,tengok2 pukul 6.30 pagi dah,sume bangun menggelabah,cari2 selipar takde..lagi la menggelabah kan nak mandi,gi surau, (selipar asset ok kat asrama,mane ade duit beli 2 3 kali)p,tengok2 selipar kau kat tengah2 laman,,nak kene turun amek..dah la aku duk bilik tingkat atas...then mane yang masuk bilik air awal tu,kene plak ngan sampah jatuh atas kepale kan..huru hara ok!!Padahal baru pukul 3 PAGI..kau bayagkan 3 PAGI,asrama riuh rendah..CHELAKA!!!habis terbantut tdo aku...tido tu nikmat kot kalo ko dok kat asrama...gile penat life sekola asrama penuh ni..huahuahuahu!!

Esoknye gi skola,sure terlewat,pastu ngantuk kaw2 sebab dah kene kaco cam tu kan..haish!!!Tu la kenangan april fool yang aku takleh lupe..hahha...


korang layan la video kat bawah nie..heee..






nota kaki:- best jugak kalo aku buat prank yang no 1 kat chenta hati nanti..hahaha!!


leteran by,

Acal

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin