Saturday, August 22, 2009

kosong,zero,yilek!

hye guys,

lame btul aku tak update blog aku ni.. almost two weeks kot.huhu..ntah la,nak kate busy,busy kekadang je ..sebenarnye MALAS!!!..huhu.

lately ni aku rase hidup aku makin kosong,hidup cam takde rule, cam takde arah cam takde point.
apsal hah? dah nak masuk 2 weeks kot aku camni..siyes SH*T aku blur..aku tak tau nak cite kat sape..and aku tak tau gak if aku cite kat somebody (kawan ke sape ke) diorang leh paham ke?

ahhh..acal ko ni banyak pikirla!! itu kamal selalu cakap kat aku cenggitu!

acal,ko ni pikir memacam, pastu ko jadi down, den malas nak buat - azam plak cakap camtu.!

abes camne korang nak suh aku buang bende alah ni..aku memang terlalu jauh pikir!!

life's is getting tougher day by day. skrang aku tinggal sorang2 kat umah kat Qatar ni, semue housemate aku dah balik ke Malaysia for good, enjoying their life there..best weh balik Malaysia.
skrang most of my time aku duk dalam bilik je, balik keje duk lam bilik,masak bile lapar. dah amsuk ramadhan ni lagi la.sorang2 sahur.buke pose pun tengokla kalo ade yang mengajak makan. gile SEDIH hidup aku ni.

skrang ni plak aku makin susah tidur malam, aku golek2 atas katil, lari2 satu umah, minum hot chocolate semue tatap tak jalan,aku tak tau apsal,siang nak plak tdo. takkan aku nak mintak kat boss aku masuk office malam, ko ingat ko keje jage account U.S ke cal?

ahhh..skrang aku idup ikut flow je, kalo aku bangun aku gie keje, kalo tak aku MC, kalo tak masuk waktu lunch.memkirkan kerja2 makin banyak, gaji macam tu jugak. bukan aku mintak ape sangat. tapi gaji aku skrang tak berbaloi kot kalo dah 3 tahun keje?mungkin korang kate aku tak bersyukur whatsoever la. aku still bersyukur pada-Nya.Alhamdulillah. tapi......let it stay tapi lah!

i miss my family and my friends so much ah, and thanks to all of them who always ade tuk hilangkan rase stress and tension aku.especially kamal,chenta hati,anim,ecah,wan,afiq,azam. bile call diorang, terubat rindu aku pada diorang, lupa kejap pasal2 keje aku..

neway, nanti aku sambung lagi la k.aku nak tengok kerja2 aku,tak nak buat,tengok je!

" Ya Allah, dibulan Ramadhan yang mulia ini, kupohon padaMu Ya Allah, engkau berikanlah ketenangan didalam hati ku ini, berilah petunjuk dan hidayah yang terbaik dalam perjalanan hari2 ku Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui ape yang tidak aku ketahui. Amin."


leteran by,


Acal


p/s : - aku dok blog hoping blog kawan2 adik aku.barula ana kenal kawan2 adik ana ni sape.haha.!!


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin