Wednesday, August 5, 2009

hello, who's this?

ello blog.

lame betul aku tak update, busy la..everyday ade bende2 rushing have to submit, biase la kalo dah kerja account department kan, hujung and awal bulan la macam2 nak prepare and submit report..

anyway, pagi tadi bangun lewat...haha,seb baik la ade transport nak gie ofis.dah la mase kuar rumah, turun nak naik kereta terserempak ngan bos aku, ble gitu? ape lagi main nyorok2 and tunduk2 ala paparazi nak snap gambar sambil aku memakai shades ray-ban ku..hahha..macam bos aku tak kenal aku..tapi lantak la,janji aku datang, bukan aku ponteng..wahha

sampai2 ofis, meriah la plak ofis,ramai plak orang..so buat2 muke cam dah lame sampai ofis,ceria2 kan diri di pagi hari kan..hhaha,cam tak bersalah gi desk aku on pc,on segale maknenek..and last skali baru on accounting system,knape last?hahah..sendiri mau tau la.

pas dah semangat2 nak buat kerja,sambil layan2 lagu, tak memasal ade no pelik call aku.." ahh sudah, takkan supplier call nak tanye payment..aku tak jage payment weh..haha" dah lame bunyi baru aku jawab.

"aloo"

hush,sape nie? pompuan lak tu bunyinye,aku pun

"hello"

"ana haish shua2 shy2 bla bla bla...." dem cakap arab plak,

"hello, who's this?"

"kebab2 kittun jamal bla bla bla..." dok bantai cakap arab lagi..

"hello, mahfi arabic, mahfi arabic"

die diam..pastu

"mahfi arabic? english fi?"

"ha'a,english fi" suke aku je ha'a..hahah

"what do you need?" haaa?what do you need? apehal plak pompuan ni tanye what do u need? seb baik aku waras, kalo tak kang lain plak jawabnye..hahahhaha, takkan nak jawab " i need....."hahah..

"haaa?what i need?" ...sambil muka blur2..hahha..

"i didn't call u".

"ohh..naam,naam..sorry"

letak phone..hahah..ntah minah arab mane la call..takkan aku ade peminat, perasan gile ok!..kalo la supplier yang call tadi, mau jenuh nak bagi excuse tak ble byar diorang..duit takde maa..

okla, aku nak susun2,sorting file dalam pc aku nie..t citer lagi.

bye!

leteran by,


Acal


nota kaki: laptop aku kene attack virus, bukan H1N1, chenta hati taknak blanje lappy baru ke?whahahaha..lagi satu, tolong ke hospital kerajaan jikalau anda demam, jgn ambil enteng ya you guys!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin