Wednesday, July 22, 2009

deria keenam

baru lepas shower..online japs before masak dinner,
and then my one and only sister ym me..

adik: sihat?

adik: buat ape?

me: baru pas shower..

me: ko sihat?

adik: sihat..

me: bagusla, abang nak masak ni..

adik: k2..boring la bang..

me: apsal?tdo la..

adik: hurm...ade blog?

me: apsal ko tanye? ( eh eh...nape adik aku ni,cam tetau je aku baru berjinak2 lam bende nie..)

adik: ade blog tak?

me: ko rase layak ke aku ade blog?

adik: eleh, tau ade..ade kan?

me: hahahha..ade2,tapi baru je jebakkan diri lam bendealah ni..

adik: yeah..tau ade..u can never lie to my face bro..

hahhaah..power btul la adik aku nie..dang!!malu2 adik aku bace blog aku..

p/s :- ko memang ade sixth sense la dik...!!

ok I wanna cook dinner, later..

leteran by,

Acal

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin