Wednesday, July 29, 2009

panasss.

haish!! aircond ofis aku nie..KANTORE betul la,time2 summer camni la gas ala2 nak habes..korang tau la, summer kat Tanah Arab ni melampau..panas terik!

panas2..dah la desk aku ni direct sunlight sebab ade tingkap. owh, lupe aku dah kene tukar ke room lain, kalo room office lame aku direct aircond, masyukkk..ini tak..berpeluh2 aku..

eee..tak selesa gile nak buat kerja..tau aku MC je tadi.gile kau,letak tangan menaip ni pun leh berpeluh2 tangan aku, ade aircond angin tak sampai..ahh..mamposs...aku nak keje kat umah jer la..boleh kan??

hadoi..camno ni..trus down mood kerja aku..

berpeluh2 wei..



p/s - hari2 camni aku dah tak tahan, camne nanti kat padang Mahsyar?

leteran by,

Acal

1 comment:

Unknown said...

KANTORE!!i looikkeeee=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin