Monday, July 20, 2009

mencari kertas yang penting.

ahhh...hari ni aku kene cari documents yang bakal membawa jutaan ringgit, ceh macam penting sangat je kan?(eh eh..memang penting pun..hhuuhuh..)..well how do I start then?

pagi2 lagi,ceahh..takde la pagi sangat,dalam kul 9 pagi kot ofismate aku gegar rumah aku..kejut suh mandi nak cari file2 jutaan ringgit tue. so aku wash up and minum air epal sket untuk tenaga,then turun la bawah rumah aku.stor file tu bawah rumah je,sempoi kan?

buka sume bilik stor, ofismate aku cari2 file account department, yerla, ko nak cari invoice2 materials kan, last resort is from finance dept la kan..so bile aku masuk je stor file tu, nganga wei,..diorang tak susun betul2 all the file boxes, campak gitu je..adoi..kalo campak2 camni, suh budak skola pun bole...name je co besar, dah satu keje kene susun elok2 dulu, yerla sume labelling boxes tu ko tak nampak dah...ape kess??

so pas dah susun2 tu, aku cari la ngan member aku tu file2/documents2 berkenaan yang die nak.yerla buat bende2 camni sekali sekala best la kan, umah kat atas, keje kat bawah,busan2 naik rumah..HO YEAH!!! pastu ade lagi sorang plak member/ofismate datang, die nie Engineer, so die dok explain la ape materials2 yang kiteorang tak paham, instead of mencari je documents, at least dapat gak ilmu2 pasal bende2 kat site tu.. hehhe..

eh, ok la, nanti aku sambung lagi, aku nak masak weh..lapar la plak?
any suggestion lauk ape nak dimasak?

bye !

leteran by,

Acal

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin